Закон і Бізнес


Перший, але не останній


№24 (1530) 12.06—18.06.2021
2323

Французький антимонопольний регулятор зобов’язав компанію Google виплатити штраф у розмірі €220 млн за зловживання монопольним становищем у сфері інтернет-реклами.


У 2019 позов проти Google подали News Corp., французька газета Le Figaro і бельгійська медіагрупа Rossel La Voix, пише Бі-Бі-Сі.

Розслідування показало, що компанія використовувала своє провідне становище на ринку рекламних послуг в Інтернеті, де деякі її інструменти, такі як Google Ad Manager, стали майже незамінними для розробників сайтів та мобільних додатків. Також Google просував власні рекламні сервіси на шкоду конкурентам.

Відповідно до угоди, досягнутої з французькою владою, материнська компанія Google погодилася внести зміни до деяких зі своїх рекламних онлайн-сервісів. Угода, хоча і є обов’язковою тільки на території Франції, може стати одним із перших рішень на хвилі розслідувань або судових позовів, спрямованих проти рекламного бізнесу Google.

У 2020 році доходи Google від реклами в інтернеті склали $147 млрд — більше, ніж у будь-якої іншої Інтернет-компанії.