Закон і Бізнес


Поїздка наосліп


№15 (1521) 10.04—16.04.2021
2615

Сервіс Uber виплатить мешканці Сан-Франциско компенсацію за дискримінацію. Американка скаржилася, що таксисти відмовлялися її везти з-за сліпоти.


За словами Лізи Ірвінг, водії сервісу відмовили їй у поїздці 14 разів. У деяких випадках вони її ображали або пред’являли претензії через те, що вона хотіла взяти в машину собаку-поводиря. Ще одного разу водій нібито висадив її на півдорозі, збрехавши, що вони вже прибули до місця призначення.

Л.Ірвінг зазначає, що через відмови водіїв траплялося так, що вона залишалася одна на вулиці пізно вночі і не могла виїхати. Уранці ж через скасовані поїздки вона кілька разів спізнювалася на роботу, і її звільнили.

Представники Uber наполягали, що компанія не несе відповідальність за те, що трапилося, оскільки водії виступають у ролі підрядників. Однак незалежний арбітраж, на який погодилися обидві сторони, став на бік жінки. Тепер компанія зобов’язана виплатити їй $1,1 млн.

У 2014 році американська федерація сліпих також подавала позов до Uber з вимогою зобов’язати таксистів перевозити собак-поводирів. У 2017 році спір було вирішено в досудовому порядку — компанія погодилася донести до водіїв дану вимогу.