Закон і Бізнес


НАЗК оновило реєстр декларацій: що змінилося


06.01.2021 14:57
4419

Національне агентство з питань запобігання корупції оновило Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій державного або місцевого самоврядування. Модернізація завершилася наприкінці 2020 року.


Про це повідомили у прес-службі НАЗК, передає «Закон і Бізнес».

Зміни, зокрема, передбачають:

- пошук декларацій за ключовими словами у публічній частині реєстру;

- можливість декларантові переглянути й завантажити усі подані ним документи в форматі HTML й PDF зі свого електронного кабінету;

- авторизацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) й Інтегрованої системи електронної ідентифікації;

- можливість використовувати декілька КЕП для входу до реєстру;

- можливість відновити доступ до персонального електронного кабінету за допомогою процедури «Я змінив поштову скриньку» при зміні даних у КЕП й адреси електронної пошти;

- можливість додавати файли у форматах jpeg, png, pdf та bmp до повідомлень уповноваженим особам НАЗК, які перевіряють декларації;

- можливість заповнювати електронні документи з різних пристроїв та з різними КЕП;

- при створенні нової декларації на основі попередньої з’явиться можливість перенести персональні данні до нового документа.

У разі виникнення технічних питань при роботі з реєстром, НАЗК просить направляти їх на email support@nazk.gov.ua.