Закон і Бізнес


Ожиріння в додачу


№1-2 (1507-1508) 01.01—15.01.2021
2812

Якщо громадяни самі не стежать за своїм здоров’ям, про них повинна подбати держава. Тому через рік у Великій Британії введуть обмеження на рекламу «шкідливих» продуктів.


Так, з квітня 2022 року за заборону потраплять рекламні акції формату «купи один, отримай другий безкоштовно», якщо мова йде про продукти з високим вмістом жиру, цукру і солі. Також в ресторанах не дозволять безкоштовно доливати солодкі безалкогольні напої, повідомляє Telegraph.

У департаменті охорони здоров’я відзначили, що хоча такі акції допомагають людям економити, вони також сприяють зайвого споживання. Британці купують на 20% більше «шкідливої їжі», ніж їм дійсно треба.

У нових правилах також визначать, де саме можуть розміщуватися рекламні акції «джанк-фуду» (англ. Junk-food букв. «Сміттєва/сміттєва їжа»). Їх заборонять на касах і входах в магазини. Правда, обмеження торкнутися тільки компаній, в яких працює більше 50 чоловік, і закладів площею понад 186 м2.

На Даунінг-стріт заявили, що ожиріння — одна з найсерйозніших довгострокових проблем охорони здоров’я Великої Британії. Майже дві третини дорослого населення країни має надлишкову вагу, а кожна третя дитина, що закінчує початкову школу, страждає ожирінням.

У міністерстві охорони здоров’я вважають, що нововведення сприятимуть створенню середовища, яка допоможе кожному регулярно є більш здорову їжу. А це, в свою чергу, позитивно позначиться на здоров’ї нації.