Закон і Бізнес


Ласкаво просимо в Пекло!

Як незвичайні назви можуть стати джерелом доходу


Норвежці, які мешкають у Пеклі, намагаються використовувати це на всі сто.

№43 (1497) 24.10—30.10.2020
3155

Уявіть, що у вашій візитівці написано, що ви із Пекла або, ще гірше, — «Дилдо». Одних це бентежить, а інші примудряються непогано заробляти на немилозвучних топонімах.


Можливо, найбільш показовий приклад — це норвезьке село Гелл, тобто «пекло» по-англійськи. Звісно, із пеклом ця назва ніяк не пов’язана: вона походить від давньонорвезького «hellir», тобто «печера у скелі». Але ще у 1930-х New York Times повідомляла про американців, які їдуть сюди, щоб сфотографуватися на тлі вивіски залізничної станції і купити листівку з написом «Усе пекло замерзло».

Такий імідж підштовхнув до створення власного туристичного бренду і проведення міжнародних заходів з відповідними назвами,наприклад фестивалю пекельного блюзу. Тут навіть виклали на пагорбах напис HELL величезними літерами. Щоб усі бачили, куди потрапили, пише BBC Worklife.

Ньюфаундлендське рибальське село Дилдо, як вважають, отримала свою нестандартну назву від западин для весел у гребних човнах. Але у середині 1980-х частині місцевих жителів набридли глузування, і вони почали кампанію перейменування...

Однак більшість проголосувала за стару назву. Через 30 років рішення повністю окупилося: близько 40% мешканців живуть зараз за рахунок американських і канадських туристів, які їдуть сюди, десь прочитавши про назву.