Закон і Бізнес


Оберіг від поганих зустрічей


№8 (1098) 23.02—01.03.2013
2823

Британська страхова компанія Confused.com придумала жартівливий вид страховки від невдалих побачень. На думку представників фірми, така послуга могла б допомогти самотнім жінкам зменшити їхні витрати.


Як пояснили в компанії, розробити таку програму вирішили після того, як з’ясувалося, що незаміжні жінки витрачають на страховку автомобілів на ‡400 на рік більше, ніж заміжні, пише Metro. До того ж, на переконання представників фірми, страхування від невдалих побачень могло б допомогти самотнім жінкам зменшити витрати. «Можливо, на самому побаченні ви за себе не платите, але ж гроші йдуть на макіяж та одяг», — відзначили в Confused.com.

У рамках жартівливої кампанії з надання вказаної послуги компанія збирає дані про найневдаліші побачення, на яких побували їх клієнтки. За її відомостями, 76% перших зустрічей розчаровують їх учасників.

Серед невдалих місць для першого побачення відвідувачі сайту Confused.com назвали кафе у супермаркеті, ринок худоби, бійню, шкільний концерт, водоочисну станцію і навіть фабрику з виробництва трун.