Закон і Бізнес


Сексуальна цибуля


№42 (1496) 17.10—23.10.2020
2661

Коли до фільтрування контенту залучаються комп’ютерні програми, не обійтися без казусів. Так, у «Фейсбуку» робот заблокував... рекламу цибулі.


Як повідомляє CBS, реклама канадської фермерської компанії містила опис сорту та його якості. До неї додавалася фотографія, на якій були зображені кілька цибулин у кошику і одна — у розрізі на передньому плані.

Через кілька хвилин публікація виявилася заблокована, а власникові облікового запису надійшло повідомлення про те, що знімок видалений через «надмірну сексуальність».

«Має бути дуже жива уява, аби сприйняти це як щось сексуальне», — зазначив менеджер компанії.

Пізніше в адміністрації соцмережі пояснили, що причиною блокування став автоматизований алгоритм, який сприйняв цибулю за сексуальний контент. Через кілька годин запис був розблокований.