Закон і Бізнес


Розплата за гнів

Поганий відгук про готель може обернутися в’язницею


№40 (1494) 03.10—09.10.2020
3136

Якщо вам не сподобалося обслуговування на тайському курорті, не поспішайте писати про це негативний допис в Інтернеті. Виявляється, за це можна сісти у в’язницю на 2 роки.


У цьому зміг пересвідчитися 37-річний Веслі Барнс зі штату Арканзас, який відпочивав на острові Ко Чанг. Незважаючи на закриті у зв’язку з пандемією кордони, він зміг в’їхати в Таїланд і оселитися на курорті.

Як розповідають ЗМІ, менеджер місцевого ресторану відразу попередив, що в готелі діє так званий податок на корок. Це означає, що при бажанні випити пляшку купленого в іншому місці спиртного гості повинні заплатити готелю 500 батів (450 грн.).

В один з вечорів В.Барнс вирішив розпити з друзями за вечерею пляшку лікеру, і менеджер нагадав про «податок». Той обурився і почав відстоювати свої права, суперечка закінчилася взаємними образами. Щоб уникнути скандалу, керівництво готелю дозволило В.Барнсу споживати напої, принесені із собою. Але цим інцидент не вичерпався.

Розгніваний американець написав низку негативних відгуків про готель, розмістивши їх на сайті бронювання. Він закликав «уникати цього місця, наче це коронавірус». У свою чергу власник готелю звернувся до поліції із заявою про наклеп і дифамацію.

За законами Таїланду, покарання за це може сягати 2-х років в’язниці і/або штрафу в розмірі $6300. Через два місяці американця затримали (він продовжував перебувати в Таїланді). Суд визначив заставу в сумі 100 тис. батів (близько 90 тис. грн.), після внесення якої американець зміг покинути СІЗО. Зараз турист чекає суду, причому ризик ув’язнення оцінюється як високий.

У готелі пояснили, що звернутися до поліції їх змусили як відгуки, які включали ксенофобський підтекст і звинувачення в рабстві, так і небажання колишнього постояльця відповідати на листи з пропозиціями обговорити ситуацію і вирішити її мирним шляхом.