Закон і Бізнес


Стратегія збитків


№37 (1491) 12.09—18.09.2020
2469

Найбільший банк Данії Danske Bank заплатить клієнтам за обмануту довіру після того, як їхні вкладення в інвестиційні продукти та стратегії обернулися збитками.


Як пояснили в банку, через недостатнє інформування коштів недорахувалося близько 900 осіб. Про які саме стратегії та продукти йдеться, не уточнюється. Проте відомо, що банк рекламував їх як найбільш надійні, що відповідають запитам клієнтів, котрі віддають перевагу невисокій прибутковості з низьким рівнем ризику. Розмір компенсації становитиме $16 млн, що має покрити понесені клієнтами збитки, пише Bloomberg.

За останні 3 роки Danske Bank неодноразово опинявся в центрі скандалів. У 2018-му його естонська філія була запідозрена у відмиванні грошей клієнтів через відкриті в кредитній установі рахунки.

Наприкінці минулого року банк зіткнувся з аналогічними нинішнім претензіями після того, як з’ясувалося, що він брав дуже високі комісійні з клієнтів, котрі користувалися його торговим додатком. Через це загальний фінансовий результат при вкладенні в низькоризиковані активи виявився негативним.