Закон і Бізнес


Держреєстраторам: 5 правил як не «загубити» ключі доступу до реєстрів


18.08.2020 10:27
1116

Офіс протидії рейдерству підготував для державних реєстраторів правила, дотримання яких має унеможливити заволодіння електронними ключами доступу до реєстрів для шахрайських дій із нерухомим майном та рейдерських атак на бізнес.


Правила опубліковало в своєму Телеграм-каналі Міністерство юстиції, передає «Закон і Бізнес».

Згідно них, носій електронного ключа доступу до реєстрів має знаходитись у безпечному місці. Такий носій має використовуватись лише за потреби, а не знаходитись в робочому комп’ютері постійно.

Не передавати носій електронного ключа іншим особам. Помічник нотаріуса, в обов’язки якого входить робота із реєстрами, повинен мати окремий електронний ключ і працювати із ним.

Періодично здійснювати профілактичні заходи:

-час від часу змінювати паролі входу до робочого комп’ютера і реєстрів;
-використовувати надійні програмні засоби захисту від комп’ютерних вірусів тощо.

Не відкривати підозрілі листи із будь-якими посиланнями і файлами, які надходять на електронну пошту. Не використовувати робочий комп’ютер для спілкування в соціальних мережах, онлайн-шопінгу тощо.

Користуватись тільки захищеною мережею Wi-Fi. Ніколи не підключатися з робочого комп’ютера до загальнодоступної локальної мережі.

Також реєстраторам рекомендують щоденно формувати відомості щодо виконаних дій у реєстрах. У випадку виявлення дій, які реєстратор не проводив, радять негайно звернутися до Офісу протидії рейдерству з відповідною скаргою та до правоохоронних органів із заявою про вчинення кримінального правопорушення.

Закон і Бізнес