Закон і Бізнес


Контент ненависті

«Фейсбук» вводить заборону на нетолерантну рекламу


№27 (1481) 04.07—10.07.2020
2261

Всі ненависницькі вислови в рекламі, що розміщується у «Фейсбуку», будуть заборонені. Але публікації, які можуть бути цінними для суспільства, просто промаркірують.


Про це повідомив голова компанії Марк Цукерберг після того, як деякі найбільші рекламодавці приєдналися до бойкоту, оголошеного соціальним мережам.

Зокрема, тепер у «Фейсбуку» буде заборонена реклама, яка стверджує, що люди певної раси, етнічної належності, національності, релігійних переконань, сексуальної орієнтації, гендерній ідентичності становлять загрозу для безпеки, здоров᾽я або існування інших. Крім того, власник соцмережі оголосив, що мігрантів і біженців захищатимуть від реклами, в якій демонструється зневажливе ставлення або презирство до них.

Водночас М.Цукерберг уточнив, що іноді адміністратори не видаляють контенту, який порушує політику соцмережі, якщо його цінність для суспільних інтересів переважає ризик заподіяння шкоди. Зокрема, йдеться про вислови політиків, щоб суспільство мало можливість дізнатися їхню точку зору. Правда, він пообіцяв, що «скоро ми почнемо маркірувати деякий контент, який не видаляємо, тому що він заслуговує на увагу».

Раніше низка організацій, що відстоюють права кольорового населення, і правозахисники закликали компанії припинити розміщувати рекламу у «Фейсбуку» і тим самим висловити протест через відсутність регулювання такого контенту. Це призвело до різкого зниження котирувань акцій «Фейсбуку», а сам М.Цукерберг втратив, за оцінками експертів, більш як $7 млрд і опустився на 4-е місце в списку найбагатших людей планети.