Закон і Бізнес


Час чи життя?


№27 (1481) 04.07—10.07.2020
2349

Людина за кермом має схильність утомлюватися. Отже, що швидше їхати, то менша ймовірність, що водій втратить пильність і вріжеться у відбійник. Висновок — до біса ці обмеження швидкості.


Ось таким логічним ланцюжком виправдовує свою законодавчу ідею нардеп Сергій Гривко із фракції партії «Слуга народу». А полягає вона в тому, аби збільшити межу перевищення швидкості на міжнародних та національних автомобільних дорогах без загрози отримати «лист щастя» за це.

Проект «Про внесення змін до статті 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення» (№3744) передбачає, що на міжнародних та національних трасах залежно від кількості смуг можна буде перевищувати швидкість від 30 до 50 км/год. І це, на думку автора, сприятиме… безпеці дорожнього руху. Тобто на автомагістралях із трьома смугами в одному напрямку можна буде розганятися до 180 км/год., звісно, якщо дозволяє потужність двигуна.

Напевне, за таких умов водій суто математично швидше добереться до пункту призначення. Але чи не буде це найближчою лікарнею? Та й виникає питання щодо потреби в обмеженнях швидкості руху на дорогах поза населеними пунктами. Може, простіше їх узагалі скасувати, аби водій сам вирішував, що для нього важливіше — час чи життя?