Закон і Бізнес


Новий «дорожній» ГОСТ написаний, але знаходиться у пеклі бюрократії


17.06.2020 16:47
2232

У новому ДСТУ щодо вимог до експлуатаційного стану доріг нарешті «людською мовою» надано роз’яснення для основних понять, а також проілюстровано спірні відмінності, до прикладу, між «вибоїною» та «ямою», які можуть стати вирішальними при проведенні експертизі на місці ДТП.


Під час вебінару Асоціації правників України на тему «Формування доказової бази у справах за наслідками ДТП з використанням судової експертизи» обговорили основні проблеми даної тематики, передає «Закон і Бізнес».

Завідувач сектору дослідження технічного стану транспортних засобів та транспортно-трасологічних досліджень лабораторії інженерно-транспортних досліджень Харківського науково-дослідного інституту судових експертиз ім. засл. проф. М.С.Бокаріуса Валерій Ольхов зазначив, що державний стандарт щодо безпеки дорожнього руху вже розроблено і навіть апробовано. Однак новий ГОСТ ще досі не виборов уваги серед тих, хто має його затвердити та ввести в дію.

Цілком можливо, що довгоочікуваний ГОСТ вступить в силу лише тоді, коли програма «Велике будівництво» буде завершена, а українські дороги справді відповідатимуть зазначеним стандартам. Щоправда і нині діючому ДСТУ від 1997 року відповідає стан далеко не всіх доріг у населених пунктах України.

Закон і Бізнес