Закон і Бізнес


Нічого особистого: система БПД пішла в приватні чати


31.03.2020 08:34
1791

Оскільки система БПД на час карантину припинила особистий прийом громадян, отримати відповідь на юридичне запитання тепер можливо в інтерактивному режимі через приватні чати у популярних месенджерах.


Йдеться про Телеграм та Вайбер, передає «Закон і Бізнес».

У Координаційному центрі з надання правової допомоги повідомили, що  поставити запитання правового характеру та отримати відповіді (які будуть готувати фахівці системи безоплатної правової допомоги) можна тільки у робочий час – з понеділка по четвер з 09.00 до 18.00, у п’ятницю – з 09.00 до 16.45.

Також там обіцяють, що можливості чатів будуть поступово вдосконалюватися для того, щоб якісно відповідати на всі запити користувачів.

У відомстві нагадують, що Кабмін запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. На цей період система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. Безоплатна первинна та вторинна правова допомога надається дистанційно, із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції.

Закон і Бізнес