Закон і Бізнес


Як отримати сертифікат про форс-мажорні обставини


26.03.2020 14:52
7098

Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати?


Роз'яснення з цього приводу надала Торгово-промислова палата України, передає «Закон і Бізнес».

Як повідомили в ТПП, вся загальна інформація розміщена на сайті у розділі «Послуги – Засвідчення форс-мажорних обставин». Тут є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти. 

Враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, ТПП спростила процедуру подання заяви.

Більшість звернень, які одержує ТПП, пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то в такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів: відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства; копія договору; копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів; повідомлення (сповіщення іншої сторони).

Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: ucci@ucci.org.ua

Звертаємо увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.

Закон і Бізнес