Закон і Бізнес


Як повернути гроші за скасовані рейси: роз’яснення МАУ


25.03.2020 11:57
14978

У зв’язку з поширенням коронавірусу в Україні повністю призупинені міжнародні та внутрішні пасажирські перевезення. Низка країн світу також закрила свої кордони. Але що робити, якщо ви маєте квиток на період карантину? Для цього необхідно заповнити спеціальну форму зворотного зв'язку на сайті авіакомпанії.


Для вирішення питання з анульованими квитками «Міжнародних авіаліній України» (МАУ) є кілька варіантів, передає «Закон і Бізнес» з посиланням на «РБК-Україна».

Пасажирам потрібно звернутися за спеціальною формою зворотного зв'язку на сайті авіакомпанії. У МАУ уточнили, що зараз всі опції, доступні пасажирам скасованих рейсів, є на сайті компанії.

Перший варіант — відкласти подорож після 4 квітня по тому ж маршруту в тому ж класі.

Другий — «скасувати подорож» і «повернути гроші за квиток або ту його частину, яка не була використана через скасування рейсів».

Третє рішення — «обміняти невикористаний квиток або його невикористану частину на іменний промо-код з додатковим бонусом у 25% вартості невикористаного квитка».

При цьому замінити квиток на політ спецрейсом для повернення з-за кордону неможливо, оскільки при скасування регулярного рейсу «він виводиться з системи бронювання, зникає з неї».

«Спецрейс для вивезення українців додому заводиться в систему за іншим алгоритмом. Система не бачить зв'язку між скасованим регулярним рейсом і спецрейсом, тому таке перебронювання технічно неможливо», — зазначили в прес-службі авіакомпанії.

Закон і Бізнес