Закон і Бізнес


Парадокс Ситника


№10 (1464) 14.03—20.03.2020
4996

Парадоксальна ситуація, коли на чолі антикорупційного органу може перебувати особа, яку включено до реєстру корупціонерів, змусила нардепів переглянути підстави для звільнення посадовців державних органів.


Так, проект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (№3133) передбачає низку доповнень, що унеможливлять повторення казусу з Артемом Ситником.

Для цього у низці нормативно-правових актів уточнять понятійний апарат, що не відповідає термінам, викладеним у законі «Про запобігання корупції». Автори документу вважають, що достатньо замінити термін «корупційне правопорушення» на словосполучення «правопорушення, пов’язане з корупцією», аби все стало на місця. Точніше, аби цих самих місць позбулися прокурори, співробітники служби державної охорони, співробітники Національного антикорупційного бюро та Державного бюро розслідування.

Спеціально для директора НАБУ уточнять, що не тільки претендувати на цю посаду ,а й продовжувати перебувати на ній не можуть особи, яких притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Втім, оскільки закон не має зворотної сили, то А.Ситника парламентарям таки доведеться звільнити за процедурою ad hoc.