Закон і Бізнес


Рівні чи різні суб’єкти?


№1 (1455) 12.01—17.01.2020
2639

Про інституційний розвиток суб’єктів примусового виконання рішень в Україні написав радник Ader Haber Олексій Соломко для збірника наукових статей «Актуальні проблеми виконавчого процесу України: теорія і практика».


Як зазначає О.Соломко, поява приватних виконавців визначила новий етап розвитку системи примусового виконання рішень в Україні.

Однак чи доцільно розрізняти між собою різний суб’єктний склад органів та осіб, які сьогодні здійснюють примусове виконання рішень в Україні та чи має це під собою достатнє нормативне (теоретичне) обґрунтування?

Рівність статусу державного та приватного виконавців дає змогу провести уніфікацію їхніх організаційних форм — існуючий орган державної виконавчої служби може стати тим самим офісом. А статус працівників такого офісу зміниться. Як і у випадку офісу приватного виконавця, суб’єктом процесуальних повноважень стане офіс. Єдина різниця, яка може існувати у статусі цих офісів — це засновник: держава чи приватна особа.