Закон і Бізнес


Точка задоволення


№45 (1447) 16.11—22.11.2019
3510

Реклама, в якій столицю Литви — Вільнюс називають «точкою G Європи», здобула міжнародну премію Travel & Tourism Gold Award на галузевій виставці в Лондоні.


Вільнюс створив сайт, присвячений новій кампанії, який пропонує потенційним туристам «створити свою особисту карту задоволень». Зробити це вони можуть, опрацювавши тест з двозначними запитаннями. Слоган кампанії: «Ніхто не знає, де вона (точка G), але коли ви її знаходите — це дивовижно», повідомляє Fox News.

Кампанія наразилася на критику, але управління з рекламних стандартів вирішило, що в ній немає нічого принизливого. Більше того, повідомляється, що така стратегія просування міста привела до зростання турпотоку на 12%.