Закон і Бізнес


Зроблено з довірою


№27 (1429) 13.07—19.07.2019
5342

Більше від половини покупців з побоюванням ставиться до товарів, вироблених у Китаї. А ось позначка «Зроблено в Німеччині» викликає найбільшу довіру.


Такого висновку дійшли дослідники з центру вивчення громадської думки YouGov-Cambridge. Згідно з результатами опитування, проведеного в 23 країнах світу, позначка «Зроблено в Німеччині» набрала 45 балів за шкалою довіри від «-100» до «100». Понад половину покупців вважає, що товар з таким маркуванням буде кращої якості, ніж зроблений в іншій країні. Тільки 6% висловили думку, що якість німецького товару буде нижчою.

Услід ідуть товари, зроблені в Італії, — вони набрали 38 балів. Третє місце розділили товари з Великої Британії та Франції (по 34 бали).

А негативний імідж мають товари з Китаю: вони набрали -29 балів. З опитаних тільки 15% вважають, що це знак високої якості (в основному це жителі самого Китаю); 48% ставляться до цих товарів з побоюванням.