Закон і Бізнес


Юристи розкрили тренди юридичного ринку


06.06.2019 17:43
3631

Вже вдруге відбувся бізнес-форум у Львові, присвячений трендам і розвитку юридичного ринку. Фахівці поговорили про інструменти просування юридичних компаній на ринку.


Перша сесія форуму була присвячена обговоренню розвитку ринку юридичних послуг, передає «Закон і Бізнес» з посиланням на АПУ.

Тетяна Бенько, партнер LegalMarketingSolutions, ідеолог та дослідник LegalTalents.Report, надала детальний огляд факторів формування правил гри на ринку, які будуть у перспективі 2019-2021 рр.

Сергій Матвіїв, керівний партнер АО «Матвіїв та партнери», адвокат, розповів про капітальний ремонт компанії на власному досвіді. Він підкреслив, що для успішного ремонту офісу першочерговою є робота над собою:

«Бренд – це не тільки красива картинка. Від кожним його міліметром – ти сам. Врешті-решт те, чим закінчується весь процес – це стратегія твоєї поведінки на наступні 3 роки».

Про стратегію «юридичний бутік», її перевагах та ризиках, а також про те, яку роль вона відіграє у ринковій грі, учасники мали змогу дізнатися від Дениса Бугая. Він зауважив, що бутік – це реальна можливість капіталізувати знання та навички, займатися улюбленою справою та надавати при цьому серйозну рентабельність, разом з розумністю бюджетів на BD/PR.

Під час другої сесії обговорювалася ІТ-сфера юридичного ринку. Модератор сесії, Ігор Маркевич, партнер AmigoPartners, підкреслив: «Обмежений бюджет на ІТ – це те ж саме, що обмежений бюджет на бізнес в цілому. Важко уявити бізнес, у якому ІТ не має значення». Наталя Василечко, адвокат, партнер АО «Бачинський та Партнери», керівник практики ІТ у Львові, детально розглянула проблеми виховання кваліфікованих кадрів, серед яких втрата кадрами можливості навчитись будувати власні алгоритми, проблеми шаблонів, а також проблеми усунення людського фактору і неготовності отраслі.

Олег Смотров, Co-founder «Дім юриста», розповів про впровадження автоматизованих систем у юридичну практику та поділився інсайдом від розробників: «Головний ресурс юриста – це його час. Для більшості юридичних фірм автоматизація неоплачуваних адміністративних задач дозволить зробити кожного працівника більш продуктивним».

Він розповів про те, що лякаєю ристів та підкреслив:

«Так, автоматизовані системи вартують грошей. Та невикористання їх сьогодні коштує дорожче. Так, всі CRM-системи страшні, як автоматична гвинівка, яку віддають дитині погратися. Та ця система, як клюшка, наданапрофесійномугравцю у гольф, - знаходиться у правильнихруках та може стати потужнимінструментомкомпанії та збільшенняїївартості».

Олег Іванов, адвокат, член Дисциплінарної палати КДК адвокатури Львовської області розповів про те, яким чином рекламувати адвокатські послуги етично. Він зауважив, що реклама має бути перш за все зрозумілою, естетичною і достовірною, а також підкреслив, що не варто з її допомогою вселяти безпідставні надії та гарантії.

Оксана Кожухівська, менеджер з маркетингу та PRBakerMcKenzie присвятила свій виступ темі просування контенту у соціальних мережах та медіа платформах:  «Юристи зараз чудово справляються із створенням контенту, та як саме вони це роблять?».

На завершення заходу виступила Ірина Химчак, співзасновник і партнер групи BeCentric з майстер-класом «Виправляємо «старі» підходи до юрмаркетингу на нові» допомогла учасникам заходу об’єднати набуті впродовж форуму знання, на прикладах з реальних кейсів, продемонструвавши, що вони працюють в будь-яких секторах, не лише юридичному.

Закон і Бізнес