У Німеччині частину шляху обладнали електромережею
Так виглядає перший автобан з контактними електромережами.
У федеральній землі Гессен відкрито перший автобан, над яким установлений електричний контактний дріт. Така система дає змогу спеціальним вантажівкам переключитися на цьому відрізку на електродвигун.
Частиною шляху завдовжки близько 5 км на трасі між Вайтерштадтом і Мерфельденом по кілька разів на день проїздитимуть електровантажівки різних компаній. До середини 2020 року планується вивести на випробувальну трасу 5 таких машин на дизелі, оснащених додатковим електромотором, повідомляється на сайті гессенського дорожнього відомства, яке координує проект, пише DW.
У реалізації проекту задіяні також Технічний університет Дармштадта і компанії Siemens Mobility та ENTEGA. Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво конструкції з контактними електромережами €14,6 млн.
На випробування електричного автобана, яке триватиме до кінця 2022 року, витратять додатково €15,3 млн, а на розробку електровантажівок було виділено понад €70 млн.
Раніше випробування таких машин проходило на приватних дорогах. В майбутньому планується побудувати підвісні мережі ще на двох відрізках автобанів — у землях Шлезвіг-Гольштейн і Баден-Вюртемберг.
У міністерстві впевнені, що вантажівки з електроприводом і струмоприймачем — це особливо ефективне рішення у сфері нешкідливих для навколишнього середовища перевезень.