Закон і Бізнес


У Росії пасажирка відсудила компенсацію за задушливу поїздку


10.05.2019 17:29
1249

Туристка стягнула через суд компенсацію за непрацюючий кондиціонер в потязі дального слідування, через що в купе було занадто душно.


Як випливає з матеріалів справи, в липні 2018 року жінка з сім'єю поїхала потягом на море, після повернення з відпустки вона подала позов до Мотовилихинського райсуду Пермі до компанії-перевізника, передає «Закон і Бізнес» із посиланням на «Legal.Report».

Позивачка стверджувала, що протягом всієї поїздки в її купейному вагоні не працював кондиціонер, а також відчувався підвищений рівень шуму. Жінка вирішила, що внаслідок цього у неї та її родини порушився сон, підвищилась стомлюваність і збільшилась акліматизація на місці призначення. Моральну шкоду позивачка оцінила в майже 7 тис. доларів США.

Суд прийшов до висновку про те, що позивачці була надана послуга з перевезення неналежної якості, з порушенням санітарних правил. За санітарними правилами по організації пасажирських перевезень на ж/д транспорті передбачено, що примусова вентиляція в таких вагонах повинна працювати безперервно в автоматичному режимі — в залежності від температури повітря в вагоні. Вагони з несправностями в системі опалення забороняється включати в схему поїзда, а в разі виявлення неполадок вони підлягають відчеплення в пунктах формування. Разом з тим суд не угледів підстав для задоволення позову в частині перевищення рівня шуму у вагоні.

Суд стягнув з пасажирської компанії на користь позивачки компенсацію моральної шкоди в 123 долара і споживчий штраф в 62 долара. Апеляційна інстанція залишила це рішення без зміни.

Закон і Бізнес