Закон і Бізнес


Підкорити небо


№17-18 (1419-1420) 09.05—17.05.2019
791

Відсутність можливості будувати літаки через втрату постачальника комплектуючих та матеріалів ставить хрест на вітчизняному літакобудуванні. Тож чи не збанкрутує КБ «Антонов» слідом за іншими промисловими гігантами?


Проект «Про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (№10261), який передбачає державну підтримку підприємств авіаційної промисловості, подано до Верховної Ради.

Як зазначають автори, за останні 3 роки на ДП «Антонов» серійне виробництво зупинено, що пов’язано із припиненням імпорту комплектуючих та матеріалів з Російської Федерації. Їх заміна на всіх типах літаків із повторною сертифікацією потребує значних витрат, які в умовах розірвання традиційних зв’язків і втрати російського ринку для продукції вітчизняних авіабудівних підприємств є такими, що не можуть бути виконані за рахунок власних коштів підприємств.

Пропонується профінансувати проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт. Ціна питання незалежності — 700 млн грн. Однак чи вистачить у парламенті голосів?