Закон і Бізнес


Двоколісна субсидія


Крутити педалі буде не тільки корисно для здоров’я, але ще і вигідно.

№8 (1410) 02.03—08.03.2019
1210

До кінця 2019 року мерія італійського міста Барі збирається подвоїти кількість велосипедистів на своїх дорогах. Зокрема, тим, хто стане добиратися на роботу або навчання на велосипеді, платитимуть.


Навесні почнеться пробний 4-місячний період цієї програми. На велосипеди городян, які дали згоду, встановлять лічильники, і наприкінці кожного місяця їхні власники отримуватимуть по €0,2 за кожен кілометр, але не більш як €25 на місяць. Оплачуватимуть і прогулянкові поїздки, наприклад у вихідні по парку, — по €0,04 за км, пише «Європульс».

«Тарифи» змінюватимуться автоматично залежно від часу поїздки. До того ж жителі Барі зможуть отримати допомогу на купівлю велосипеда — уживаного, нового і навіть електричного.

Паралельно мерія обіцяє розширити велосипедну інфраструктуру в центрі міста. Поки що центр Барі більше пристосований для автомобілів, ніж для велосипедистів.

Барі — не єдине європейське місто, яке експериментує з виплатами для велосипедистів. Схожу схему випробували в 2014 році в Парижі. Пізніше її замінили на виплати від працедавців на утримання двоколісного транспорту для тих співробітників, які регулярно приїжджають на ньому в офіс. Але ці заходи виявилися малоефективними без створення комфортної інфраструктури: зараз тільки 3% працівників у Парижі регулярно приїжджають на роботу на велосипеді.