Закон і Бізнес


Чи потрібно нотаріусам складати додатковий іспит, пояснили у Мін’юсті


11.02.2019 12:07
2909

З метою підвищення кваліфікації державних реєстраторів Мінюст проводить тести виключно для кандидатів у реєстратори та для реєстраторів, які були відключені від доступу до реєстрів. Нотаріуси, які були відключені від реєстрів також мають пройти тестування.


Про це «ЗіБ» повідомила заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ірина Садовська.

6 лютого 2018 року Урядом підтримано ініціативу Міністерства юстиції та внесено зміни до Порядку реалізації експериментального проекту визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 860.

Зокрема, мова йде про реєстраторів, які є відключені від реєстрів і зараз спливає термін цього відключення та кандидатів, які мають бажання здійснювати реєстраційну діяльність вперше.

 Таке тестування запроваджено з метою підвищення кваліфікації державних реєстраторів.

«Нотаріуси, які паралельно здійснюють свою діяльність як реєстратори, і були по тим чи іншим причинам відключені від доступу до реєстрів, також мають пройти тестування після спливу строку такого відключення. При цьому наголошуємо, що у здійсненні саме нотаріальної діяльності нотаріуси не обмежені, і не потребують додатково підтверджувати свою кваліфікацію», — додала заступник Міністра.

Нагадаємо, що експериментальний проект реалізується Міністерством юстиції з 1 січня 2019 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 860, та має на меті визначення рівня професійної кваліфікації осіб, які мають намір здійснювати діяльність у сфері державної реєстрації.

Закон і Бізнес