Закон і Бізнес


Паркувальний бізнес


№5 (1407) 09.02—15.02.2019
1586

Дотепер порядок формування тарифів на паркування транспортних засобів визначався за витратним методом, який обмежував «самодіяльність» на місцях. Однак народні обранці вирішили і дати можливості для збагачення місцевих рад, і розвантажити міста в годину пік.


Для досягнення таких високих цілей до Верховної Ради подано проект «Про внесення змін до деяких законів України щодо формування тарифів на паркування» (№9513).

На думку авторів документа, витратний метод позбавляє місцеву владу можливості ефективно розвивати паркувальний простір, зменшувати навантаження на дорожні мережі міст шляхом гнучкого регулювання вартості послуг щодо паркування в різних зонах.

Наприклад, витрати на облаштування та утримання майданчиків для платного паркування, розташованих у крайній правій смузі проїзної частини вулиці, можуть бути однаковими як у центрі міста, так і на його околиці, але ж попит на користування паркомісцями на цих майданчиках буде кардинально відрізнятися.

Якщо такий закон ухвалять, вартість паркування відрізнятиметься не тільки в різних населених пунктах України, а й у межах одного району в місті. Певно, більше за автомобілістів у змінах зацікавлені продавці велосипедів.