Закон і Бізнес


В Україні запрацював сервіс з автоматичного заповнення декларації про витрати


16.01.2019 15:36
3876

Державна фіскальна служба запровадила в Електронному кабінеті платника новий сервіс з автоматичного заповнення декларації про витрати, що дозволяє заощадити час та зменшити витрати на подання звітності.


Як повідомили «ЗіБ» в прес-службі ДФС, сервіс з автоматичного заповнення декларації передбачає часткове автоматичне заповнення декларації про майновий стан та доходи на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб та відомостей про об’єкти нерухомого  чи рухомого майна.

Щоб подати декларацію в електронному вигляді з використанням сервісу автоматичного часткового заповнення, слід завчасно подбати про отримання особистого електронного цифрового підпису, який можна отримати  у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

Слід зауважити, що інформація з Державного реєстру фізичних осіб, на підставі якої автоматично заповнюється декларація, може бути не повною, оскільки у Державному реєстрі не відображаються дані щодо доходів, отриманих від фізичних осіб та іноземні доходи. Тому при заповненні декларації будь-яке значення можна відкоригувати в ручному режимі.

Заповнення декларації в Електронному кабінеті надасть можливість:

- скоротити час і витрати на подання звітності;

- мінімізувати помилки при заповненні декларації;

- у разі необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку.

Закон і Бізнес