Закон і Бізнес


Країна висхідного туризму

Японія заманює гостей шопінгом, гейшами і казино


Декорувати торговельний комплекс Ginza Six, що відкрився в Токіо минулого року, доручили Музею мистецтв Мори.

№47 (1397) 24.11—30.11.2018
3595

Японія, мабуть, одна з найзагадковіших перлин, що привертає туристів. Проте, коли стадо іноземців проноситься по вулицях Кіото, залишаючи за собою купи сміття, поламані поручні й гейш у сльозах, виправдання «за все заплачено» японців не завжди втішає.


На думку японських експертів, «туристичне забруднення» краще, ніж «туристичний вакуум». І уряд повинен приділяти більше уваги менш розкрученим місцям у провінції. Зараз все частіше можна побачити рекламування раніше невідомих туристичних «закутків». Заманюють туди зазвичай чимось унікальним. Наприклад, там росте якийсь особливий фрукт або шиють незвичайні головні убори.

Дотримання урядом принципу «мета виправдовує засоби» підтверджує закриття легендарного токійського рибного ринку Цукідзі. Впродовж 83 років сюди з’їжджалися ресторатори і господині з усіх кінців столиці, а також натовпи туристів. Тепер ринок перенесуть на узбережжя, а на його місці облаштують паркувальний майданчик.

Поки «незручні» історичні пам’ятки безжально закривають, ті, що приносять гроші, навпаки, розвивають. В один з найзнаменитіших кварталів Токіо — Гінзу туристів привозять на шопінг цілими автобусами.

Претендує Токіо не тільки на звання шопінг-столиці. З липня в країні діє новий закон про казино, який може похитнути позиції гральних закладів Шанхая, Макао і Сінгапура. Попри те що опозиція різко критикувала нововведення, гроші стали вагомішим аргументом.