Закон і Бізнес


Приманка для гостей

В Амстердамі приберуть візитівку, що привертає туристів


Чиновники чомусь вважають, що туристи хочуть приїхати до Амстердаму, аби сфотографуватися, а не відвідати кофішопи.

№44 (1394) 03.11—09.11.2018
2075

Біло-червоні букви «I Аmsterdam», що стали своєрідною візитівкою Амстердама, скоро можуть зникнути. Інсталяції хочуть демонтувати як символ «масового туризму».


Коаліційна партія GroenLinks за підтримки інших політичних партій звернулася до міської ради Амстердама з вимогою прибрати популярні інсталяції, встановлені на Музейній площі в 2004 році, а також в аеропорту Схіпхол, і припинити будь-який маркетинг міста під цим слоганом. На думку політиків, місто, яке задихається від масового туризму, більше не потребує просування.

Згідно з останнім дослідженням Нідерландської ради з питань туризму і конгресів в’їзний туризм розвивається швидше, ніж очікувалося. Найближчими роками кількість туристів у Нідерландах збільшиться на 50%, з приблизно 40 млн чоловік у 2017-му до 60 млн у 2030 році. За словами директора NBTC Джоса Вранкена, в Амстердамі досягнута критична межа за чисельністю гостей, у зв’язку із чим «необхідний новий підхід до туризму».

З такою оцінкою згодна й одна з лідерів GroenLinks у міській раді Фемке Руосма, на думку якої, городяни «хочуть повернути собі контроль над містом», а будь-який маркетинг Амстердама позиціонує його «як продукт, виставлений на продаж».

За даними дослідження, цього року на кожного жителя Амстердама припадало 10 туристів.