Італійського виробника взуття викрили в знущанні над жебраками. Поклонники із жахом зустріли новий «зістарений» дизайн взуття з осінньо-зимової колекції.
Мова йде про кеди з потертої бежевої замші з фірмовою зіркою бренда, які дизайнери навмисно обклеїли скотчем і «прикрасили» пилом. Сьогодні це взуття продається за $530, повідомляє The Independent.
«На світі живуть люди, які змушені носити на ногах пакети як черевики. Вони не можуть собі дозволити справжнє взуття, а ці огидні кеди коштують півтисячі доларів», — обурилася одна користувачка Twitter, допис якої зібрав близько 50 тис. лайків.
У 2016 році компанія представила лінійку «поношених» кросівок з потертими шнурками і брудними підошвами. Такого ефекту модельєри досягли, штучно зістаривши взуття. Тоді вони продавалися за $600.