Закон і Бізнес


Конкурс до ВС та ВАС: особливості подання документів


22.08.2018 11:27
4742

Вища кваліфкомісія опубліковала відповіді на поширені запитання, які виникають у кандидатів на посаду судді Верховного Суду та Вищого антикорупційного суду.


Як повідомили «ЗіБ» в прес-службі ВККС, у зв’язку із надходженням до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України значної кількості звернень стосовно подання документів для участі у конкурсах до Верховного Суду та Вищого антикорупційного суду, оприлюднено перелік запитань і відповіді на них.

 

Як дізнатися, чи вистачає у мене стажу для призначення на посаду судді Верховного Суду або Вищого антикорупційного суду? Яким чином Комісія обраховуватиме стаж з урахуванням останніх змін у законодавстві стосовно врегулювання відповідного питання?

Питання відповідності особи установленим законом вимогам до кандидата на посаду судді відповідного суду, зокрема стосовно наявності необхідного стажу, встановлюється на засіданні Комісії на основі поданих документів.

 

Чи потрібно подавати декларацію родинних зв’язків кандидата на посаду судді та/або декларацію доброчесності судді, якщо такі декларації попередньо вже подавалися до Комісії?

Так, потрібно. Такі декларації подаються, незважаючи на попереднє подання таких декларацій.

 

Чи виникають збої при подачі декларації доброчесності судді та/або декларації кандидата на посаду судді?

Збоїв (технічних проблем) у роботі системи подання декларацій у Комісії не встановлено. Спробуйте подати таку декларацію повторно. У разі неможливості подати її повторно можете звертатися, зокрема, за контактним телефоном Комісії (044-233-63-76).

 

Яку інформацію необхідно вказувати у полі «Місце роботи» при заповненні декларації доброчесності судді та декларації кандидата на посаду судді?

Зазначається поточне (основне) місце роботи кандидата.

Примітка: згідно з умовами проведення конкурсів, затверджених Комісією від 02 серпня 2018 року, найменування відповідного касаційного суду у складі Верховного Суду/ «Вищий антикорупційний суд»/ «Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду» необхідно зазначати виключно при заповненні декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

 

Як роздрукувати декларації родинних зв’язків та декларації доброчесності?

Існує декілька підходів до тиражування відповідних декларацій. Для цього можна скористатись, наприклад, одночасним натисканням клавіш клавіатури «Ctrl» та «Р» (в операційній системі Windows) при відкритій сторінці відповідної декларації у браузері.

 

Яку довідку медичної установи необхідно подавати?

Подається медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від   17 січня 2002 року № 12, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2002 року за № 94/6382, та сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28 листопада 1997 року № 339, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 грудня 1997 року за № 586/2390.

Подаються документи з медичних установ щодо перебування на обліку у психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я (у разі перебування кандидата на відповідному (відповідних) обліках).

 

Чи потрібно подавати дві копії трудової книжки: першу як обов’язковий додаток до заяви; другу як документ, який підтверджує відповідність вимогам до кандидата на посаду судді?

Ні, не потрібно.

Якщо необхідність подання відповідного документа зумовлена різними пунктами умов проведення відповідних конкурсів, затверджених Комісією від 02 серпня 2018 року, такі документи подаються одноразово.

 

Яка інформація зазначається у розділі 2 Додатка 3 до умов проведення конкурсів?

У стовпчику «№ з/п» необхідно вказати «1».

У стовпчику «Інформація про заяву» необхідно вказати «Заява _ (прізвище, ініціали особи, яка подає заяву) про участь у конкурсі та про проведення кваліфікаційного оцінювання _ (дата направлення до Комісії заяви)».

В окремих рядках стовпчика «Інформація про додані до заяви документи» необхідно зазначити усі документи, які особою долучаються до заяви.

У стовпчику «Примітки» особа, яка подає документи, може зазначити будь-яку інформацію стосовно заяви або окремого документа (поле не є обов’язковим для заповнення).

 

Як правильно засвідчувати копії документів?

Відповідно до умов проведення конкурсу копії документів повинні бути:

1) виготовлені на одній стороні аркуша формату А4 з відступом тексту від лівого краю аркуша 30 мм, від верхнього та нижнього – 20 мм, від правого – 10 мм;

2) доступними для читання;

3) повно і чітко відображати інформацію незалежно від її змісту;

4) посвідчені підписом кандидата на кожній сторінці, крім документів, які засвідчуються в іншому установленому порядку.

 

Чи слід засвідчувати копії наукових статей та монографій перед їх скануванням?

Так, слід. Скануванню повинні підлягати документи, які безпосередньо подаються до Комісії.

 

Як засвідчуються копії судових рішень подані для підтвердження досвіду професійної діяльності кандидата?

Копії судових рішень, що подаються до Комісії, засвідчуються у встановленому законом порядку або згідно з правилами пункту 22 Умов.

 

Для участі у конкурсі документи у папці необхідно зшивати чи розміщувати в окремих файлах?

Документи повинні бути подані у папці-швидкозшивачі (зшиті шляхом використання відповідних функціональних можливостей папки).

Закон і Бізнес