Закон і Бізнес


Акциз на колеса


№31 (1381) 04.08—10.08.2018
5027

Фактично кожен другий автомобіль, що ввозився торік до України, не був новим. Але ж за них до бюджету сплачувалися податки. Тому нардепи пропонують і надалі стимулювати розвиток в Україні ринку вживаних транспортних засобів.


Логіка цілком зрозуміла: рівень доходів громадян упав настільки, що ввезти нове авто для переважної більшості — нереально. Разом з тим в Європі є чимало охочих позбутися старого й купити новий засіб пересування. Й українці допоможуть їм тим, що заберуть із європейських доріг ці якісні (у минулому) автомобілі.

Згідно з проектом «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№9004) пропонується продовжити дію знижених ставок акцизного податку на вживані машини ще на 3 роки. Адже попереднє стимулювання у вигляді зниження ставок акцизного збору, що діє з 1.08.2016, завершиться наприкінці року.

Як зазначають автори документа, за 10 місяців 2017 року з 123 тис. імпортованих автомобілів 56 тис. — уживані. При цьому за них сплачено 4,3 млрд грн. митних зборів.

Аби українці не завозили брухт, планується, що пільгові ставки не поширюватимуться на легковики, вироблені до 1.01.2013.