Закон і Бізнес


Реклама з натяком


І.Луценко пропонує карати навіть неоднозначні вирази з натяками на сексуальні стосунки.

№28 (1378) 14.07—20.07.2018
2667

Гарні дівчата на біг-борді здатні привернути увагу до реклами. Однак така експлуатація жіночого тіла є дискримінацією за гендерною ознакою і має бути заборонена.


Автор проекту «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації» (№8588) Ірина Луценко вважає, що «зображення еротичних частин жіночого тіла задля привернення уваги чоловіків насправді принижують гідність жінки». Адже «призводить до того, що саме тіло та сексуальність сприймається як товар».

Тому вона пропонує заборонити не лише розповсюдження, а й виготовлення дискримінаційної реклами. Зокрема такої, що «використовує людину виключно як сексуальний об’єкт з метою привернення уваги споживачів,  або будується на неоднозначних виразах з натяками на сексуальні стосунки».

Водночас збільшаться і штрафи за повторне вчинення порушення законодавства про рекламу. Якщо сьогодні їх розмір становлять 5-ти кратну вартість для рекламодавця, виготовлювача чи розповсюджувача, то повторне порушення коштуватиме у 6 разів більше, ніж перше.

Більше того, передбачається, що споживачі такої реклами можуть звертатися до суду та претендувати на отримання відшкодування. Чи-то усі жінки/чоловіки, чи тільки ті, хто зазнав моральних страждань через порівняння із зображенням, — не уточнюється.