Закон і Бізнес


Нескромний натяк


№11-12 (1361-1362) 17.03—30.03.2018
4741

Адміністрація метрополітену заявила, що зміст плаката має «полемічний характер» і «може бути неадекватно сприйнятий пасажирами». Автор проекту — агентство з питань економічного розвитку Нормандії.


Французи виконали рекламу у вигляді першої шпальти неіснуючого таблоїду «The Normandy Times», причому з точним дотриманням усіх графічних норм, властивих англійським газетам, закликали британських підприємців на тлі виходу Британії з ЄС «проголосувати ногами» і перебратися по інший бік Ла-Маншу — до Нормандії, повідомляє The Guardian.

У заголовній статті британцям у жартівливій манері обіцяють усіляке сприяння на новому місці: «Ваш переїзд буде м’яким, як камамбер, і з таким приємним смаком, як в устриць».

Очільник регіону Нормандія, а в минулому міністр оборони Франції Ерве Морен назвав «дивним» рішення британських метрополітенівців не розміщувати рекламу. І здивувався «подібній цензурі, до якої вдалися в країні, що вважає себе ліберальною».

Проте інформація про курйозний англо-французький конфлікт потрапила майже в усі місцеві газети й програми теленовин за два дні до запуску кампанії нормандської реклами у Великій Британії.