Закон і Бізнес


Бізнесу варто залучати зовнішніх консультантів, – думка


23.02.2018 12:38
4221

Про клієнтський вимір і про те, яким чином повинна формуватися модель відносин внутрішніх, зовнішніх консультантів та бізнесу, юристи говорили під час XIV Щорічного юридичного форуму «Розвиток ринку юридичних послуг в Україні».


На думку керівника напряму забезпечення проектів, міжнародних операцій і складних угод юридичного управління Альфа-банк Україна Юлії Зоріної, оптимальною моделлю відносин зовнішніх, внутрішніх консультантів і бізнесу є модель рівностороннього трикутника, передає журналіст «ЗіБ». При цій моделі всі сторони відмовляються від конкуренції на користь співробітництва для досягнення загального результату.

Яким би не був численний юридичний департамент, зазначила Ю.Зоріна, він не може бути самодостатнім, так що уникнути залучення зовнішніх консультантів бізнесу не вдасться.

Процес вибору зовнішнього консультанта, впевнений юрисконсульт ПАТ «Миронівський хлібопродукт» Родіон Тесля, є суб’єктивним. Звісно, якість і швидкість роботи зовнішнього юриста має значення, але також важливо і те, чи можуть клієнт і консультант вибудувати продуктивну комунікацію. Якщо такої не буде, співпраці не вийде.

Наприклад, тертя виникають, коли клієнт вимагає від юристів не працювати з його конкурентами. У такому разі, зазначив партнер Baker McKenzie В’ячеслав Якимчук, юристи можуть гарантувати лише те, що не будуть працювати при виникненні конфлікту інтересів.

Зазначимо, форум організовано Асоціацією правників України.

Закон і Бізнес