Фейсбук відмовляється від новин на користь «благотворних» повідомлень
Щоб користувачі Фейсбуку не відчували себе самотніми, їм у стрічці не показуватимуть новини ЗМІ.
Днями Фейсбук почне в пріоритетному порядку показувати в стрічці ті пости, з якими взаємодіяли знайомі користувачам люди, на шкоду контенту, розміщеному ЗМІ, комерційними компаніями і брендами.
Очільник компанії Марк Цукерберг пояснив це бажанням викликати у користувачів позитивні емоції від відвідин соцмережі, повідомляє Бі-Бі-Сі. «Ми відчуваємо відповідальність за те, щоб наші сервіси були не лише приємними у використанні, але й корисними для благополуччя людей», — написав він у своєму акаунті.
М.Цукерберг послався на дослідження, які свідчать: «Коли ми використовуємо соціальні мережі для зв’язку з людьми, які нам небайдужі, це покращує наше благополуччя. Ми почуваємося менш самотніми». Водночас «пасивне читання статей і перегляд відео, навіть якщо вони кумедні або інформативні, не такі корисні», відзначив він.
Зміни відбудуться у найближчі тижні. «Я очікую, що після цього люди проводитимуть менше часу у Фейсбуку і рідше реагуватимуть на повідомлення», — додав М.Цукерберг.
«Поза сумнівом, це важлива зміна, — говорить Лора-Хазард Оуен з Гарвардського університету. — Особливо це позначиться на ЗМІ, оскільки тепер у нашій стрічці з’являтиметься значно менше новин».