Кожна третя будівля на острові Санторіні — це білосніжна церква з синіми куполами. І, зрозуміло, хрестами на них.
Компанія Nestle заявила про намір відмовитися від використання релігійних символів, зокрема хрестів на храмах, на упаковках своїх продуктів, передусім грецьких йогуртів.
Таке рішення прийняте після скандалу з німецькою мережею супермаркетів, яка використовувала фотографію грецького православного храму на острові Санторині із затертими хрестами на знаменитих синіх куполах, повідомляє Premier Christian Radio. Як нагадує радіостанція, компанію звинувачували як у використанні релігійної тематики з маркетинговою метою, так і в тому, що вона «знищує» впізнавані символи, які існують упродовж століть.
У Великій Британії православні діячі навіть закликали єдиновірців відмовитися від придбання продукції з «відредагованою» упаковкою.
The European Post нагадує, що це не перший випадок, коли християнські символи оголошують «нетолерантними». Так, недавно у Великій Британії торговець позбувся місця на ринку через те, що продавав чашки із зображенням лицарів-тамплієрів, і це обурило мусульман.
У британських школах з підручників видалили позначки «до і після Різдва Христового», щоб не зачіпати почуття нехристиян. Французька транспортна мережа відмовилася від розміщення в громадському транспорті плакатів зі словами підтримки на адресу християн, які піддаються гонінням. А в Італії школярів перестали водити в музеї: зображення біблейських сцен можуть засмутити студентів-некатоликів.