Закон і Бізнес


Хреста на вас немає!


Кожна третя будівля на острові Санторіні — це білосніжна церква з синіми куполами. І, зрозуміло, хрестами на них.

№42 (1340) 04.11—10.11.2017
6224

Компанія Nestle заявила про намір відмовитися від використання релігійних символів, зокрема хрестів на храмах, на упаковках своїх продуктів, передусім грецьких йогуртів.


Таке рішення прийняте після скандалу з німецькою мережею супермаркетів, яка використовувала фотографію грецького православного храму на острові Санторині із затертими хрестами на знаменитих синіх куполах, повідомляє Premier Christian Radio. Як нагадує радіостанція, компанію звинувачували як у використанні релігійної тематики з маркетинговою метою, так і в тому, що вона «знищує» впізнавані символи, які існують упродовж століть.

У Великій Британії православні діячі навіть закликали єдиновірців відмовитися від придбання продукції з «відредагованою» упаковкою.

The European Post нагадує, що це не перший випадок, коли християнські символи оголошують «нетолерантними». Так,  недавно у Великій Британії торговець позбувся місця на ринку через те, що продавав чашки із  зображенням лицарів-тамплієрів, і це обурило мусульман.

У британських школах з підручників видалили позначки «до і після Різдва Христового», щоб не зачіпати почуття нехристиян. Французька транспортна мережа відмовилася від розміщення в громадському транспорті плакатів зі словами підтримки на адресу християн, які піддаються гонінням. А в Італії школярів перестали водити в музеї: зображення біблейських сцен можуть засмутити студентів-некатоликів.