Закон і Бізнес


Не сполохайте клієнта!


№14 (1312) 08.04—14.04.2017
11928

Що може справити на клієнта негативне враження при першому візиті в офіс юридичної компанії? Виявляється, перш за все відвідувачі звертають увагу на порядок у приміщенні й зовнішній вигляд співробітників.


Згідно з опитуванням, яке оприлюднив журнал The National Law Review, більшість респондентів (33,9%) дратує неакуратність на робочих місцях юристів — безлад, дроти, що стирчать звідусіль, тощо.

Другим за значущістю чинником для нового клієнта стає одяг персоналу юридичної фірми. Кожен четвертий з учасників опитування назвав як негативний фактор «погано одягнений персонал компанії».

Для кожного п’ятого (20,5%) важливим є освітлення. Тому вони відзначили, що їм не подобаються приміщення з недостатнім природним світлом.

Якщо неакуратність офісу і чоловіки, і жінки поставили на перше місце, то на другу позицію в списку чоловіки ставлять саме освітлення. А ось жінок більше турбує зовнішній вигляд персоналу.

Не менш важливим чинником є наявність сучасного дизайну. 19,1% респондентів указали, що негативне враження про фірму в них може скластися через непрезентабельність самого офісу, який давно не бачив ремонту.

Причому на цей факт звертають увагу клієнти віком від 25 до 34 років, а для старшої вікової групи оздоблення не настільки важливе. В цілому ж молодші клієнти віддають перевагу атмосфері без пафосу.

Нарешті, для 1,6% респондентів значення має все перелічене. Але головним негативом вони вважають невміння персоналу спілкуватися з клієнтом.