Закон і Бізнес


Головний актив юрбізнесу

Що є найціннішим активом юридичного бізнесу?


22.03.2017 16:39
4722

Це - ваші клієнти. Від їх наявності та кількості залежатимуть результати роботи, розвиток бізнесу і прибуток.


Є й інша сторона цього моменту в бізнесі: навіть при наявності великої якісної клієнтської бази, але при неякісній роботі з нею ви ризикуєте цю базу втратити.

Правильно організована робота з постійними клієнтами може додатково приносити в ваш юридичний бізнес до 30% прибутку без особливих на це зусиль.

Що важливо при роботі з клієнтами?

Для початку юристу важливо розвинути мислення підприємця і визначити бізнес-модель своєї юридичної компанії. Далі має бути зібрано кваліфіковану команду або ви повинні оволодіти відповідними навичками, якщо ви перебуваєте на старті бізнесу. Вам потрібно вибудувати ефективну роботу з клієнтами, впровадити і налаштувати CRM-систему, опрацювати можливі заперечення, налагодити процес обліку і документообігу у відділі по роботі з клієнтами.

Якщо не мати чіткого керівництва до вищеперелічених дій, цей процес може затягнутися на кілька років, перешкоджаючи росту і прибутку.

Виходи два:

1. Витрачати ресурси на те, щоб особисто розібратися і пробувати запуск методом проб і помилок з ризиками або

2. Відвідати воркшоп, на якому практики з багаторічним досвідом за один неповний робочий день дадуть інструменти, що працюють, і проінструктують, як з мінімальними ризиками для процесу і співробітників впровадити  їх в свій юридичний бізнес.

Ми обрали другий варіант.

8 квітня проходитиме WORKSHOP для юристів з побудови ідеальних взаємин з клієнтами "Клієнтський сервіс та продажу в юридичному бізнесі".

Реєстрація => 

Чим більше стає звернень до вашої компанії, тим складніше впровадити і налаштувати систему взаємовідносин зі своїми клієнтами.

Запускайтеся правильно і отримуйте результат!