Закон і Бізнес


Зручність і професіоналізм


№47 (1293) 19.11—25.11.2016
3684

Лише 5% відвідувачів Апеляційного суду м.Києва не задоволені повнотою, якістю та доступністю інформації для них. Такі результати показало анонімне опитування, проведене в установі.


Як повідомили «ЗіБ» у прес-службі АСК, в опитуванні взяло участь 305 респондентів. Серед іншого, більше половини з них (51%) оцінили на відмінно умови перебування в установі і лише 2 респонденти не задоволені ними. Двоє з трьох відвідувачів оцінили на «відмінно» і «добре» організацію роботи суду.

Такі ж високі оцінки професіоналізму працівників апарату поставили 82% респондентів. Серед негативних відгуків — затримки з початком судових засідань у справі. Отримані результати будуть враховані для усунення недоліків в організаційному забезпеченні діяльності АСК аби підвищити рівень суспільної довіри до суду.

В анкеті було сформульовано низку запитань щодо оцінки роботи установи загалом та апарату суду зокрема. Серед критеріїв оцінки – якість роботи працівників апарату, ставлення їх до громадян, комфортність перебування у суді, обсяг необхідної інформації на інформаційних стендах та офіційному веб– сайті суду тощо.