Закон і Бізнес


«Хтива» реклама

У ролику про спідню білизну регулятор угледів порно


№37 (1283) 10.09—16.09.2016
3375

У Британії заборонили рекламу спідньої білизни, що нагадує «любительське порно»: модель дуже сексуально рухалася і мала «хтивий погляд». Дівчина назвала скаржників ханжами.


Британське бюро з питань рекламних стандартів заборонило поширювати в магазинах відеорекламу спідньої білизни австралійського бренду, в якій знялася модель Playboy, визнавши її надмірно сексуальною. Про це повідомляє Mashable.

На рекламу поскаржилися жителі країни. У заявах, що надійшли в бюро, мовилося, що відеоряд у ролику — рухи моделі перед камерою в поєднанні з її «хтивим поглядом» — більше нагадує «любительський порнофільм». Заявники визнали, що вульгарній рекламі не місце на великих екранах, оскільки її можуть побачити діти.

Регулятор погодився з претензіями й наказав припинити показ ролику в торговельних центрах.

Модель Симона Гольцнагель назвала скаржників ханжами. Вона написала в Instagram, що вважає обурливим той факт, що «красиву, витончену рекламу», в якій показана впевнена й сексуальна жінка в спідній білизні, забороняють.