Закон і Бізнес


Злочинний недолив


№27 (1273) 04.07—08.07.2016
3938

Американський суд розгляне позов проти мережі кафе, які не доливають каву через хитрощі: спеціальні стаканчики, які наповнюють напоєм з піною, але без належної кількості молока.


Федеральний суд в Каліфорнії, США, прийняв до розгляду позов двох американців, які звинуватили мережу кав’ярень в несумлінності. У своєму позові Сьєра Струмлауф і Бенджамен Роублс заявили, що співробітники компанії навмисно не доливають кави. За словами позивачів, кожного разу в кав’ярні наливають каву на 25% менше заявленого об’єму напою. Таким чином, уважають позивачі, керівництво компанії обманює споживачів.

С.Струмлауф і Б.Роублс також указали, що в мережі спеціально використовують стакани для кави, яка може вміщувати заявлений об’єм напою тільки, якщо вони заповнені по самі вінця. За словами заявників, такої кількості кави майже ніколи не буває. У позові підкреслюється, що у 2009 році керівництво мережі прийняло «свідоме рішення» економити гроші на молоці.

Суд прийняв позов до розгляду, відхиливши три з восьми пунктів позовних вимог заявників. І прийшов до висновку, що «це не той випадок, коли передбачуваний обман просто неможливий з точки зору права». Суддя ухвалив, що реклама кав’ярень створює у споживачів враження, що кількість напою в їх стакані повинна вимірюватися без урахування молочної піни.

У мережі претензії американців на свою адресу заперечують. «Якщо клієнт незадоволений тим, як зроблено його напій, ми з радістю зробимо новий», — заявили в компанії.