Закон і Бізнес


Порочні розваги


Рекламні фото молоді в стильній білизні когось спонукають купити продукт, а в когось викличуть думки про секс.

№24 (1270) 11.06—17.06.2016
5267

Британський регулятор Advertising Standards Authority (ASA) визнав рекламу спідньої білизни Jack Wills непристойною і заборонив розміщувати її в поширюваних компанією каталогах.


У ASA визнали, що фотографії молодих людей у спідній білизні в поєднанні з текстом наводять на думку про секс, повідомляє The Independent.

Неповнолітні, до чиїх рук потрапив каталог, можуть сприйняти цей візуальний ряд як заклик прагнути до життя, яке зображене на знімках, уважають фахівці ASA. Регулятор дорікнув бренду у безвідповідальності.

Серія знімків, які стурбували регулятор, називається «Нічні витівки». Вона розповідає про молодих людей, які безтурботно випивають, спілкуються, танцюють під час вечірки і лежать на ліжку. Вони вдягнені тільки в спідню білизну. На одному фото з дівчини сповзла шлейка бюстгальтера.

Як відзначає видання, фотографії обурили одного з жителів Британії, який звернувся зі скаргою в ASA.

Представник Jack Wills заявив, що претензії регулятора не обгрунтовані, оскільки каталог розповсюджувався в герметичному паперовому конверті серед повнолітніх батьків, а не дітей. У компанії також звернули увагу на те, що спідня білизна на моделях не була прозорою.