Закон і Бізнес


Маркетинговий договір


№19-20 (1265-1266) 14.05—20.05.2016
3702

«ГлаксоСмітКляйн Фармасьютикалс Україна» звернувся до Антимонопольного комітету України щодо отримання висновків у формі рекомендаційних роз’яснень з приводу відповідності маркетингового договору з аптеками і аптечними мережами вимогам конкурентного законодавства України.


Проект маркетингового договору і всіх необхідних додатків до нього був розроблений фахівцями ЮФ «Правовий альянс» з урахуванням ризиків у сфері конкуренції.

Командою проекту також була проведена робота, спрямована на підготовку матеріалів з метою обгрунтування відсутності порушень конкурентного законодавства у зв’язку з укладенням розробленого проекту маркетингового договору з аптеками і аптечними мережами. Зокрема, було вивчено ринки лікарських засобів, на які може вплинути укладення маркетингового договору, проведено соціологічне й маркетингове дослідження, опрацьовано досвід групи компаній «ГлаксоСмітКляйн» за подібними договорами в інших країнах світу, розроблено внутрішні стандарти й правила роботи клієнта з аптеками та аптечними мережами у сфері маркетингу.

В результаті розгляду наданих матеріалів АМК дійшов висновку, що маркетинговий договір не містить ознак зловживання ТОВ «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютикалс Україна» монопольним становищем на ринку й ознак антиконкурентних узгоджених дій.