Закон і Бізнес


На сайті Верховної Ради запрацював сервіс електронних петицій


29.10.2015 10:31
1110

28 жовтня на веб-сайті Верховної Ради України почав працювати у тестовому режимі сервіс «Електронні петиції». Відділ з питань звернень громадян Апарату ВР здійснюватиме перевірку, реєстрацію та супроводження петиції.


Організація роботи сервісу передбачено розпорядженням голови ВРУ Володимира Гройсмана відповідно до якого Управління комп’ютеризованих систем Апарату ВРУ визначено технічним адміністратором системи «Електронні петиції», що здійснює заходи з її програмно-технічного супроводження, повідомляє "ЗіБ" з посиланням на прес-службі Ради.

Розпорядження також містять доручення секретаріатам парламентських комітетів, які відповідно до предмету відання визначені головними з підготовки та попереднього розгляду відповідної електронної петиції, та Управлінню справами Апарату ВРУ.

Громадяни України відповідно до Закону «Про звернення громадян» зможуть звертатися до парламенту з електронними петиціями та зверненнями.

Користувачі веб-порталу Верховної Ради можуть обрати для себе такий алгоритм дій:

- переглянути та підписати петиції, збір підписів за які триває;

- переглянути петиції, які вже перебувають на розгляді у Парламенті;

- створити нову петицію.

На веб-порталі Парламенту розміщено перелік сфер і галузей життєдіяльності держави, щодо яких користувач може направляти електронне звернення, аби громадянин міг зробити вибір - чи потрібно йому створювати нову петицію, чи така вже існує і потрібно проголосувати за неї. При цьому користувач має заповнити відповідну форму на веб-порталі для авторизації.

У рамках проекту «Електронний Парламент» також передбачається переведення ВР на електронну систему роботи. Зокрема, на веб-порталі ВР вже запроваджено:

- сервіс «Електронний протокол», у якому містяться статистичні дані про голосування депутатів, топ лідерів та антилідерів голосувань, стенограма пленарного засідання, відповідна аудіо- та відеоінформація;

- ресурс «Стоп Прогульник!»;

- публікуються депутатські запити;

- здійснюються заходи до забезпечення відео- та аудіотрансляції засідань усіх парламентських комітетів;

- проводиться робота над створенням електронного робочого місця парламентарія; здійснюється перехід до розгляду законопроектів у другому читанні в електронному вигляді.