Закон і Бізнес


Завелика «полуничка»


Оголені моделі в рекламі можуть викликати не тільки ажіотаж серед покупців, а й санкції.

№43 (1237) 24.10—30.10.2015
4659

Австралійським споживачам не сподобалась реклама із зображенням оголених пишнотілих моделей. Профільний контролюючий орган попросили визнати креативний витвір порнографією.


Реклама продукції однієї з британських косметичних фірм з участю оголених моделей plus-size здалась австралійським споживачам порнографічною. Деякі з них звернулися із скаргами до національної Ради з рекламних стандартів.

Як повідомляє видання BuzzFeed, в кампанії задіяли оголених пишнотілих моделей, які прикриваються брусками мила, аби, за задумом креативних рекламістів, підкреслити важливість позитивного відношення до свого тіла й одночасно обіграти той факт, що натуральні засоби продаються без упаковок.

Перша скарга надійшла в ASB із Квінсленда. Її автор повідомив, що рекламний плакат з оголеними жінками був розміщений у місцевому торговому центрі «у місці, де його можуть побачити діти». Заявник зажадав визнати кампанію «образливою та порнографічною по суті». Згодом експерти отримали ще три аналогічні заяви від інших австралійців.

В ASB дійшли висновку, що виробник «використовував наготу з метою викликати ажіотаж навколо продукції».