Закон і Бізнес


Місцевих посадовців перевірятимуть на знання спадкового права

Це потрібно, щоб вони могли правильно оформити спадщину


14.07.2015 10:41
1698

Міністерство юстиції визначило порядок проведення іспиту з питань спадкового права, який складатимуть посадові особи органів місцевого самоврядування, уповноважені на вчинення нотаріальних дій.


Відповідний наказ Мін’юсту від 25.06.2015 №1075/5 розміщено на сайті Міністерства.

Зауважимо, наказ набирає чинності з дня набрання чинності Законом від 20 жовтня 2014 року № 1709-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо деяких питань спадкування». Нагадаємо, цей Закон дозволяє оформляти спадщину посадовим особам органів місцевого самоврядування. Та для початку відповідні особи повинні скласти іспит на знання норм спадкового права.

Іспит проводить відповідна Комісія, до складу якої входять три представники Мін’юсту та чотири нотаріуси, делеговані Нотаріальною палатою України. Головою Комісії є Міністр юстиції. Комісія також на підставі результатів іспиту приймає рішення про видачу Мін'юстом відповідним посадовим особам органів місцевого самоврядування свідоцтва про право на вчинення нотаріальних дій щодо оформлення спадкових прав.

До складання іспиту допускаються дієздатні особи, які мають вищу юридичну освіту, стаж роботи у галузі права не менше трьох років та успішно пройшли стажування в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса, не мають судимості.

Іспит проводиться у вигляді електронного анонімного тестування. Екзаменаційні завдання розробляються Департаментом виключно з питань спадкового права.

Зверніть увагу, екзаменаційні завдання складаються з:

- теоретичної частини (40 тестових питань);

- практичної частини (два проекти нотаріальних документів, три задачі).

Також відзначимо, в травні Мін'юст визначив порядок проходження стажування у нотаріусів посадовими особами органів місцевого самоврядування.

Закон і Бізнес