Закон і Бізнес


У захист казки

Антимонопольний комітет визнав у Айболиті медпрацівника


№29 (1223) 18.07—24.07.2015
3428

Арбітражний суд Комі услід за республіканським управлінням Федеральної антимонопольної служби Росії заборонив автосалону використовувати в рекламі своїх послуг образ персонажа казки Корнія Чуковського — доктора Айболита, визнавши його медпрацівником.


Як повідомляє прес-служба антимонопольного органу, в березні 2014 року в одній із газет Сиктивкара з’явилося оголошення: «Сервісна акція «Весняний автоімунітет». Їздіть легко на здоровому авто!». Реклама супроводжувалася зображенням мультиплікаційного доктора Айболита і слоганом «Підвищити імунітет свого автомобіля ви можете в сервісному центрі».

УФАС порушило справу щодо автосервісу за ознаками порушення рекламного законодавства, згідно з яким використання образів лікарів і медпрацівників можливе тільки в рекламі медичних товарів і засобів гігієни або у разі її розміщення в друкарських виданнях для медичних і фармацевтичних працівників.

Антимонопольний орган у вересні того ж року визнав рекламу неналежною, а автосервіс таким, що порушив ст. 5 закону про рекламу.

У свою чергу компанія звернулася до арбітражного суду з вимогою відмінити рішення, наполягаючи на тому, що мультиплікаційний герой не може зараховуватися до образів медпрацівників. Проте суддя, розглянувши матеріали справи, підтвердив правоту антимонопольного органу.