
За інформацією, розміщеною на сайті акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (АЦСК ІДД ДФСУ), повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФСУ від 11.11.2014 р. № 33 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, які набудуть чинності 24 листопада 2014 року.
З вертаємо увагу користувачів електронного цифрового підпису та громадян, бажаючих скористатися послугами «Електронного суду», на необхідність заповнення нових форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС згідно вищевказаного наказу.
Детальну інформацію щодо оновлених форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС можна отримати за адресою